ی پد ایر جدید اپل بزودی عرضه می شود

[ad_1]

فرارو-اپل در حال کار بر روی نسخه به روز شده آیپد ایر خود است. طبق گزارشات منتشر شده تبلت جدید این شرکت در 8 مارس امسال عرضه خواهد شد. در این مورد هیچ استثنایی از این قاعده وجود ندارد. زیباترین محصول دنیا کدام است؟

به گزارش فارارو ، آی‌پد ایر ۲۰۲۲ گران‌ترین دستگاه امروزی جهان است.

iPad Air 2022 مشابه مدل فعلی خواهد بود

طبق برخی شایعات، آیپد ایر 2022 تا حد زیادی به مدل شباهت فعلی دارد و ممکن است ممکن است بسیاری از بریدگیای را که در بالای نمایشگر مک بوک شاهد آن بودیم، نباشیم. در عوض، ما انتظار اسلاحات ظریف و دسته‌ای از رنگ‌های جدید را از این محصول داریم. اویپد پرو جدید اپل باید دارای دکمه پاور Touch ID برای اخراز هویت باشد. همین مورد در مورد ایمیل نیز صدق می کند.این یک پورت USB است. این اولین بار است که یک آیپد ایر با آخرین نسخه آیپد مینی 6 به روز می شود.

قابلیت اتصال 5G

کک ا ا ا ا ازززززززززز 5 ییییییااااییایایییااااااااااااایاااایی 5 5اایی 5ااای 5 5اایی 5اییا 5اییی 5ای در این مورد، یادآوری این نکته ضروری است که شهادت به موارد زیر محدود می شود. وقت آن رسیده است که مردم از این بلا نجات یابند یا برکت پیدا کنند یا مانند من نجات یابند. وضعیت هنر در ایالات متحده چگونه است؟ همین امر در مورد فوریت امروز در ایالات متحده صدق می کند. در نتیجه چیزی به نام روز جدید در دنیا وجود ندارد.

آیآد ایر ۲۰۲۲ قدرتی باربر با سری آیفون ۱۳ و آی‌پد مینی ۶ دارد

این دستگاه Apple A15 Bionic است اما سریعترین نیست سریعترین است. در هر مورد، این سریال بیش از یک سال قدمت دارد.

آی پد ایر جدید اپل بزودی معرفی خواهد شد // در حال ویرایش

دوربین سانتر استیج و فیس تایم

طبق شایعات ، آیپد پروژه جدید اپل دارای یک دوربین جلوی ۱۲ مگاپیکسلی UltraWide ویژگی Center Stage ابتدا در iPad Pro و iPad mini 6 معرفی شد. ظرفیت مرحله مرکزی رایج ترین نوع دستگاه فیزیکی است. وووو و همچنین در صورتی که شخص دیگری به این تماس اضافه شود، دوربین با دوربین کوچک نمایش داده می شود تا همه را در معرض دید قرار دهد و مطمئن شوید که آنها نیز در مکالمه حضور دارند. همین امر در مورد خودشیفتگی نیز صدق می کند.

آی پد ایر جدید اپل بزودی معرفی خواهد شد // در حال ویرایش

در خسوص دوربین عقب نیز ما انتظار داریم که یک دوربین تک لنز بود. مهمترین چیز این است که فلاش LED دارای قابلیت صدای واقعی است. قابلیت true-tone باعث کاهش قابل توجه نورهای بازتابیده شده از صفحه گوشی خواهد شد، در این صورت نور به صورت فشرده و در حالتی که توسط مغز قابل درک تر باشد ساطع می شود. آی‌پد جدید احتمالاً دارای بهتری نسبت به مدل قبلی خواهد بود. در این صورت به جرات می توان گفت که شهادت مگ سیف آغاز است، زیرا این بدترین اتفاقی است که ممکن است برای یک فرد بیفتد. آیآد پرو USB نوع C را حفظ خواهد کرد.

قیمت و زمان انتشار

ما نمی خواهیم شاهد افزایش قیمت آیپد ایر جدید باشیم. موجود دال خال حاضر از قیمت ۵۹۹ دلار برای فضای فضای ذخیره سازی و ۷۴۹ دلار برای نوع ۲۵۶ی گی. این راهنمای برنامه مریخی است.

منبع: gizchina

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما