بایدن: با تاریمیه ویرانگر علیه روسیه خواستارام

[ad_1]

رئیس‌جمهور آمریکا ولادیمیر پوتین را «متجاوز» خواند و گفت که با اعمال تحریم‌های وی و بسته‌ها.

به گزارش ایسنا، به نوشته گاردین، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی در محل «اتاق شرقی» کاخ سفید با حمله به ولادیمیر پوتین، گفت مسئولیت حمله تنها به رئیس جمهور روسیه است.

او اظهار کرد، دولتش در پاسخ به گسترش یافته به شناسایی تهریم های شدیدتری علیه روسیه اعمال خوهد. او با حمله به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: پوتین متجاوز است. پوتین این جنگ را انتخاب کرده است. و حالا او و کشورش تبعاتش را به دوش خواهد کشید.

باید گفت، تهریمها چهار بانک روس دیگر که در بخش نخست گنجانده شده است و این یک مفهوم بسیار جدید است: با ارزش ترین چیز در اقتصاد روسیه چیست و بهترین و زیباترین چیز در جهان چیست؟

باید گفت که «حمله بی رحمانه ولادیمیر پوتین به مردم مردم» را محموه می کند و بایدن افزود: این یک حمله از پیش طراحی شده است. صنعت WALADIMIR GUTIN یک برنامه مشعول برای برنامه آب و هوا است.

وی با بیان اینکه با تحریم های قوی علیه روسیه مخالف است، افزود: تحریم های ما علیه روسیه بر بانک های این کشور که دارایی های مالی یک تریلیون دلاری دارند، تاثیر خواهد گذاشت.

رئیس جمهور آمریکا گفت: چهار بانک دیگر روس را مسود کردیم و از امروز، تمام دارایی های روسیه در ایالات متحده توقیف شده است.

وی توضیح داد: شرکت‌های گازی و نفتی نباید از بخران سوء استفاده کرده و قیمت‌ها را بالا ببرند. در جستجوی منابع جهانی انرژی را تضمین کنیم.

بایدن ادامه داد: پوتین تمام ابتکارات حسن نیت ایلات محتهد و سایر کوشرها

ئرئیس جمهوری آمریکا افافه کرد: اطمینان حاصل کرد که پوتین بهای تاجام خود را به مردم را پرداز. پوتین اقدامی گستاخه و خخرناک علیه امنیت اروپا را شروع کرده است.

باید گفت: تهاجم روسیه نباید بی‌پاسخ بماند. اگر کارهای زیادی برای انجام دادن باقی مانده باشد، برای ایالات متحده چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد. پاسخ ناتو به تهاجم روسیه به اوکراین قاطع و یکپارچه خواهد بود.

جون باید در توئیتی نوشت که رهبران گروه 7 توافق کرده اند که کار به روی آنچه که او “بسته های ویرانگر تحریم ها” است و سایر تدابیر اقتصادی را به پیش برده تا روسیه را در قبال حمله به مالکیت می شناسند.

باید در این توئیت نوشت: “امروز صبح، من با همتایان خود از گروه هفتم ملاقات کردم تا درباره حمله غیرموجه پوتین به صحبت کنیم و توافق کنیم که بسته های ویرانگر تحریم ها و سایر تدابیر اقتصادی را برای پاسخگوی روسیه به پیش ببریم.”

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما