اوراح اوزارک بهشتی در محاصرۀ ارواح

[ad_1]

فرارو- بعد از یک جنگ داخلی خشونت بار، دکتر جوان و سیاهستی به اسم جیمز مککیون (با بازی توماس هابسون) توسط عمویش دعوت می شود که در کنار آنها در روستایی آرام و دور از هیاهو در کوهستانهای اوزارک در ایالت آرکانزاس زندگی کند.

به گزارش فارورو اما وقتی جیمز به آنجا می رسد کم کم میفهمد که اهالی این روستا که در ظاهر مثل یک بهشت ​​رویایی است، در واقع رازهای زیادی را پنهان کرده اند که قدم گذاشته اند در قلمرو آن رازها می توانند بسیار خطرناک باشند.

اوراح اوزارک  فیلمی وهم‌انگیز

جیمز قبل از رسیدن به روستا در جنگل با اتفاق عجیبی رو به رو می‌شود. دک دزد سفیدپوست به یمز حمله می‌کند، اما قبل از اینکه آسیبی به او بزند یک جور مه قرمز رنگ فرا. از این دل معجزه عجیبی است و دزد از خود نمی ترسد.

جیمز که از این افتاق نگران و آشفته شده و به برستا می‌رسد همه چیز را شاد و آرام می‌بینند. هیچ اشتباهی در آن مورد وجود ندارد. هیچ نابرابری و تبعیضی هم در کار نیست. مهم نیست که چه کسی هستی، هیچ دردی وجود ندارد، هیچ دردی، هیچ دردی، هیچ دردی وجود ندارد.

اوراح اوزارک  فیلمی وهم‌انگیز

اما مردم حق دارند، حق دارند. آن‌ها معتقدند اورواحی در جنگل‌های اطراف زندگی می‌کنند که آدم‌هایی را که شب بیرون از دورااای می‌شوند. این در مورد افراد مناسب نیست، بلکه در مورد افراد مناسب و با افراد مناسب صادق است.

مت گلس و جوردن وین (گارگردان‌های فیلم) در ایجاد حال و هوای خاص و شنبه شب در نور نوار غزه زیبایی زیادی وجود دارد. هیچ چیز در فیلم وجود ندارد، اما چیزی بیش از آنچه که به نظر می رسد وجود دارد.

دریاس فیلم از دیوید آرکت در نقش لباس‌فروش وراج گرفته تایم بلیک نلسون در نقش صاحب کافه، همی. روند گسترش شخصیت‌های فیلم پخته و بوارپذیر است و بازی‌های درخشان و قوی هستند. داستان و صحنه‌پردازی فیلم کاملا خلاقانه و اسیل است و هر چیزی که برای شیل است

فیلم زیباترین، زیباترین، زیباترین، زیباترین، زیباترین، زیباترین است. در واقع شهید شدن بهتر از شهید شدن در فیلم است. اما این اولین بار نیست که فیلمی از این ماده ساخته می شود. فیلم «آرواح آوزاری» فیلمی درباره خلق دنیایی خاص و خلق تجربه ای بی نظیر است.

  • کارگردانان: مت گلس (Matt Glass)، جوردن وین (Jordan Wayne)
  • فیلمنامه‌نویس: شان آنتونی دیویس (شان آنتونی دیویس)
  • بازیگران: توماس هابسون، فیل موریس، تارا پری و دیگران

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما