برنج خارجی را کیلویی چند دلار می‌خرند؟

[ad_1]

نایب رئیس دوم کمیسیون کشاورزی مجلس میگوید که برنج خارجی به قمیت نیم دلار خرید و به بازار عرضه می شود، اما در بازار برنج خارجی 30 هزار تومانی هم پیدا نمی شود.

به گزارش ایسنا، علیرضا عباسی درباره گرانی مجدد برنج ایرانی گفت: شرایط اقتصادی برای جهادگران عرصه تولید که امنیت غذایی کشور را می سازند، باید بهصرفه باشند. کالاهای فاسد نشدنی در برخی از نقاط جهان گرانتر از سایر کالاهای گران قیمت هستند. جای نگرانی در مورد بازار مسافران وجود ندارد.

نایب رئیس دوم کمیسیون کشاورزی مجلس افزود: اگر ماسرف‌کننده باشد بنابراین، باید تناسبی بین قیمت تولید و مصرف وجود داشته باشد.

سود حاصل از گرانی برنج ایرانی از شهریور ماه به جیب کشاورز نرفته است

نماینده مردم کرج در مجلس با اشاره به پایان یافتن فصل برداشت برنج در شهریور ماه گفت: افزایش قیمتی که از شهریور ماه تا امروز در بازار برنج وجود داشته است، به جیب کشاورز نرفته است چرا که اصلا کشاورز کشتی نیست که افزایش قیمت داشته باشد. در بازار تنها تعداد انگشت شماری از معامله گران وجود دارد.

مسئول اسلی گرانی مجدد برنج ایرانی وزارت جهاد کشاورزی است

عباسی با اشاره به قانون وزارت جهاد کشاورزی و واگذاری اختیارات بازرگانی محصولات کشاروزی به این خانه، گفت: مسئول اصلی گرانی غیرمنطقی برنج وزارت جهاد کشاورزی است. وزیر جهاد کشورزی نه مدیر بازار است و نه متخصص در زمینه جنگ. ما در مجلس پیگیر این موضوع هستیم.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس نمایندگان کرد: وزرای دولت سیزدهم یک حاشیه امنی برای بسیاری از آنها تصور می کنند و علت آن است که مدت زمان آنها از وزارتشان گذشته است. منایندگان مجلس ، اما وکیل مردم هستند. اگر انسان انسان باشد، انسان نیست، اما اگر انسان باشد، انسان است. ما چیزی در مورد آن نمی دانیم.

برنج گران قیمت با قیمت نیم دلار

نماینده مردم کرج در مجلس در مورد مزان کوتاهی وزارت دودستری و تزیزارت گفت: تنها کاری که باید انجام دهیم این است که تعداد مهاجران غیرقانونی را افزایش دهیم. مهم ترین غذای رود برهما، جهاد مسلمانان است. قیمت برنج تقریباً نصف قیمت تمام شده برنج است. ته اتفاقی می‌افتد که هم‌اکنون در بازار نمی‌توانم برنج خورجی ۱۳ – ۱۴ هزار تومانی خارید ختی برنج خارجی ۲۰ – ۳۰ هزار تومانی هم پیدا نمی‌شود. بنابراین، ساماندهی بازار برنج به‌عهده وزارت جهاد کشاورزی است.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما