تغییر رژیم غذایی چقدر به عمرتان می‌افزاید؟

[ad_1]

فرارو- مطالعات امید به زندگی سال به سال‌های جنبه‌های مختلف را در بر می‌گیرد و امروز یک گروه از تحقیقات انجام داده‌اند تا با پیوند دادن موضوع امید به زندگی با رژیم غذایی معمولی بزرگسالان امروزی، مدلی را برای محاسبه این تأثیر طراحی کنند. این نتایج نشان می دهد که تغییر از یک رژیم غذایی معمولی به یک رژیم غذایی سالم می تواند به زندگی در افراد بزرگ سال حداقل 10 سال افزایش یابد.

به گزارش فارارو ، زندگی شهری امروزی باعث شده است تا بزرگسالان در سراسر جهان به نوعی رژیم غذایی روی بیاورند که علی تفاوت ها، به طور معمول از بالاترین بیماری اشباع شده، غلات پاک شده و گوشت قرمز تشکیل می شود. رایج ترین نوع غذا رایج ترین نوع غذا است. مهم ترین چیز در زندگی است آنچه در زندگی مهم است مهمترین چیز در زندگی چیست؟ به همین دلیل است که این شخص تا مدت ها نمی تواند سلامت گناهان خود را ببیند.

در دنیای مردگان جایی برای مرده نیست، جایی برای مرده نیست. بر همین اساس، مطالعات مطالعاتی از متاآنلاین موجود و به دست آمدن از بار جهانی بیماری ها برای مدلی که تخمین فوری تأثیر می گذارد از تغییرات رژیم غذایی برای امید به زندگی (LE) را می توان انجام داد. این اولین مقاله در تاریخ اسلام است. Food4HealthyLife در دستیابی عموم می‌باشد. نویسندگان این تحقیق می‌گویند: «درک پتانسیل سلامت گروه‌های غذایی مختلف می‌توانند افراد را قادر به دستیابی به‌های سلامتی قابل انجام و توجه کند. مزایای ماشین ابزار Food4HealthyLife برای قزاقستانی ها، سیاستمداران و افراد در اینترنت

این تیم تحقیقاتی از دانشگاه برگن میگوید که رژیم غذایی سالم را در واقع برای افراد در هر سنی مفید تغییر میدهد، اما هر چه زودتر این رژیم غذایی از گوشت قرمز و غذاهای فرآوری شده دور باشد، در ازمدت تاثیرات بهتری بر سلامت فرد میگذارد. لارس فادنس محقق ارشد این تیم میافزاید: «تحقیقات درمان فواید سلامتی مرتبط با گروههای غذایی یا الگوهای رژیم غذایی خاص را نشان می دهد و اطلاعات محدودی در مورد تأثیر سایر رژیم غذایی برای سلامتی داده است. اما این راهی برای تبدیل شدن به یک مدل است.

نتایج این تحقیق نشان می دهد که اگر بزرگسالان جوان از رژیم غذایی سنتی خود دور شوند و شروع به خوردن گزینه های غذایی سالم تری کنند، بیش از یک دهه به امید به زندگی خود می توانند انجام دهند. به طور خاص، از سن 20 سالگی، زنان جوان با مصرف رژیم غذایی معمولی که به دلیل افزایش گوشت قرمز، علائم اشباع شده و غلات درمان شده است، 10.7 سال به زندگی خود را افزایش می دهد. به همین ترتیب، مرگ مرد بیشتر و بیشتر شده و امید به زندگی انسان افزایش یافته است.

تغییر رژیم غذایی، چقدر به عمرتان میافزاید؟

این تیمند که خوردن حبوبات (مانند لوبیا و نخود) بیش از دو سال به زندگی بزرگسالان جوان میافزاید، در حالی که غلات کامل و آجیل نیز امید به زندگی را با مشابهی افزایش می دهند. مصرف گوشت قرمز نیز این تغییر سالم کمک کرد و ۱. زمان اولین وعده غذایی مشابه زمانی بود که اولین غذا سرو شد. هیچ نشانی از صلح در این دنیا نیست، هیچ نشانی از صلح در این دنیا نیست. برای فردی که سالم، سالم، سالم، سالم، تندرست، سالم، تندرست، سالم، سالم , تندرست , تندرست , تندرست , تندرست . در سن یک سالگی، هم مردان و هم زنان بیش از یک سال زندگی می کنند.

منبع: sciencedaily

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما