حملات گسترده اسرائیل به غزه

[ad_1]

در رفتن رسانه های عربی بامداد یکشنبه از وقوع یک انفجار مهیب در شمال نوار غزه خبر دادند.

خبرگزاری صفا و شبکه المیادین گزارش داده اند که گزارش های اولیه حاکی از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی از شمال غزه است.

صابرن نیوز به نقل از منابع محلی گزارش داد: بالگردهای آپاچی اسرائیل به سمت شمال نوار غزه موشک شلیک کردند. این بمب در نزدیکی یک ایست بازرسی حماس در شرق جبالیا منفجر شد.

دیگر رسانه های عربی می گویند بالگردهای تهاجمی اسرائیل حداقل سه راکت به ساختمان ها در شمال نوار غزه شلیک کردند.

اما دقایقی بعد خبرنگار المیادین از نوار غزه گزارش داد که صدای انفجاری شنیده شد که تجار صهیونیست در حال روشن کردن لامپ در آسمان شمال غزه بودند.

با انتشار خبر حمله به شمال نوار غزه در شبکه های اجتماعی، سخنگوی ارتش اسرائیل در پاسخ گفت که این انفجار ناشی از حمله اسرائیل نبوده است.

خبرگزاری اسپوتنیک همچنین گزارش داد که بالگردهای نظامی اسرائیل در شمال نوار غزه مشاهده شده و اکنون تعداد هلیکوپترها و پهپادهای پروازی از سوی دولت در این منطقه افزایش یافته است.

دقایقی بعد اما خبرگزاری فلسطینی شهاب گزارش داد که صدای انفجار در جنوب نوار غزه و غرب شهر خان یونس شنیده شد.

صابرنیوز بعدا نوشت که یک بالگرد صهیونیستی پایگاه «القادسیه» گردان های القسام در غرب یونیس را هدف قرار داد.

المیادین همچنین گزارش داد که جنگنده های رژیم صهیونیستی به چندین پایگاه مقاومت در جنوب غزه حمله می کنند.

به گزارش شبکه 13 تلویزیون اسرائیل، “نیروی هوایی در پاسخ به موشکی در سواحل تل آویو، اهدافی را در نوار غزه بمباران می کند.”

به گزارش العربیه، گزارش های اولیه حاکی از شلیک حداقل 12 موشک از سوی نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به پایگاه القادسیه در غرب یونس است.

به گزارش رسانه های فلسطینی، یگان های ضد هوایی ضد فلسطین نیز شروع به تیراندازی به سمت هواپیماهای اشغالگران صهیونیست کردند.

سرانجام حوالی ساعت 2 بامداد به وقت تهران، منابع محلی از برخاستن یک هواپیمای نظامی اسرائیلی از آسمان نوار غزه خبر دادند.

با این حال، تنها چند دقیقه پس از عقب نشینی حملات هوایی اسرائیل از جنوب غزه، رسانه های فلسطینی از حملات به شمال نوار غزه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری شهاب، توپخانه‌های دستگیر شده به سمت شمال نوار غزه شلیک می‌کنند و این پایگاه در منطقه الغول در شمال بیت لاهیه قرار دارد.

خبرنگار المیادین اما از رویداد مهمی در بحبوحه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و شلیک دو موشک به دریا توسط مقاومت فلسطین خبر داد.

شبکه الاقصی همچنین گزارش داد که گروه های مقاومت فلسطین از دو موشک ضدهوایی Sam7 برای هدف قرار دادن هواپیماهای جنگی اسرائیل در غرب نوار غزه استفاده کردند.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما