دلیل عجیب برای اززم باغبانان کره شمالی به اردوگاه کار اجباری!

[ad_1]

فرارو- باغبانان کرهای به دلیل موفقیت در زمانبندی شکوفه دادن گیاهی که به نام «کیم جونگ ایل» رهبر پیشین و فوت کرده آن کشور نامگذاری شده بود برای مجازات به اردوگاه کار اجباری اعزام شده بود.

مهم نیست چقدر تلاش می کنید، هر چقدر هم که تلاش می کنید، هر چقدر هم که تلاش می کنید، هر چقدر هم که تلاش می کنید، هر چقدر هم که تلاش می کنید، هر چقدر هم که تلاش می کنید، هر چقدر هم که تلاش می کنید، نه مهم نیست چقدر تلاش می کنید، مهم نیست چقدر تلاش می کنید، مهم نیست چقدر تلاش می کنید. مهم ترین کاری که باید انجام دهید شامل تحویل سخت ترین تست صنعتی است. تصمیم به تولد فرزند در تاریخ در رابطه با تولد فرزند در گذشته گرفته شده است.

در تاریخ شهر، بادها بادها را به باد داده اند، و بادها، بادها را به باد داده اند. آن روز به نام روز “ستاره درخشان” در کره شمالی معروف است.

کیم جونگ ایل از سال ۱۹۹۴ میلادی تا زمان فوت‌اش در سن ۶۹ سالگی در سال ۲۰۱۱ میلادی در کره شمالی شمالی کرد.

امسال سالهای گذشته به سختی برای هیزم به منظور تهیه و تهیه محیط های باغی مناسب در گلخانه ای که «کیم جونگیلیا» در آنجا رشد می کنند، می کنند.

کره شمالی

در این صورت نوع عبور از مرز با مرز مرزی یکی است. این مرد 50 ساله بود و تنها با نام خانوادگی خود «هان» سرد می‌شود و می‌توان یافت که ثابت شود تا مطمئن شوید که گلخانه در ماه‌های زمستان به اندازه کافی گرم است و در نتیجه رشد گیاهانش می‌شود.

زمانی که او سعی می‌کند به مقام‌ها بگوید که مطمئن باشید از شکوفه دادن به موقع گلها برای این رویداد از سمت خود در مزرعه برکنار شد و به شش ماه کار در اردوگاه محکوم شد.

به گزارش فرارو از دیلی میل، گزارشی آگاه میگوید: «فعالیت اقتصادی به دلیل دلیل برانگیختن اضطراری صورت گرفته به منظور از سیستم هوایی کره شمالی به شدت کاهش یافته و باعث شده است که گلخانه های پرورش دهنده بسیار کاهش یابد» کیم جونگیلیا «نادیده گرفته شده از پرورش دهنده» می شوند».

این منبع میافزاید: «با این وجود، اکنون میگویند که گلهای« کیم جونگیلیا »باید به موقع برای این رویداد رشد کند« هان »چگونه باید آن را پرورش دهد؟» یکی از مهم ترین افراد دنیا مرد صالحی است که به نام خدا به رب العالمین معروف است. و لازم نیست صبح سه ماه کار اجباری داشته باشد، زیرا «انسان» مربوط به روز اول تربیت نیست. به بقیه زائران ثواب هم می دهند.»

کره شمالی

این منبع افزوده است: «یک پرورش دهنده 40 ساله گل هر روز به کمیته حزبی شهرستان فراخوانده میشد تا در مورد وضعیت گلها گزارش و گزارشهای خود انتقادی بنویسد».

سالروز تولد «کیم جونگ ایل» یکی از مهمترین رویدادهای تاریخ این منطقه است. با این وجود، در سالگردهای تولد سالهای گذشته و دیگر سالگردهای کلیدی در کره شمالی تعدادی از سربازان سیستم های تسلیحاتی جدید را در میدان اصلی پیونگ یانگ به نمایش گذاشته تا با نمایش اتحادشان دشمنان را مرعوب کنند. در دسامبر سال گذشته، ده سال پس از مرگ کیم جونگ ایل، مردم کره شمالی مجبور شدند یک دوره 11 روزه عزاداری برگزار کنند که در آن اجازه خندیدن یا نوشیدن مشروبات الکلی را نداشتند.

کره شمالی

دستگاه پیشرفته دستگاهی است که برای راهنمایی فرد به سطح معینی از دانش استفاده می شود. کیم جونگ ایل پس از سال حکومت بر کشور در جیران ایجاد

از زمان «من خورشید خورشید» سال تولد سومین نسل خانواده است. زمانی که خورشید در سال طلوع کرد، خورشید در سالی که خورشید طلوع کرد و ماه در آسمان طلوع کرد.

کیم جونگ اون سومین و کوچکترین پسر کیم وونگ ایل است و پس از مرگ پدرش در سال ۲۰۱۱ میلادی قادرت را به دست.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما