راه های موفقیت در کنکور چیست؟

در مصاحبه ها و گفت و گوهایی که با برترین مشاوران کنکور ایران داشتیم بهترین روش جمع بندی کنکور را از ایشان جویا شدیم که، در ادامه مقاله خلاصهای از نظرات برترین مشاور های کنکور ایران را به سمع و نظر شما خواهیم رساند .مورد اول که مورد اشاره قریب به اتفاق مشاورین برتر کنکور بود ،متفاوت بودن شیوه های جمع بندی برای امتحانات مدرسه نسبت به امتحان کنکور است و از آنجایی که دانش آموزان برای امتحانات مدرسه هر روز فقط و فقط یک درس را امتحان میدهند اما ،در کنکور در یک بازه زمانی بسیار کوتاه و محدود مجبور هستند به بیش از ۸ عنوان درسی و بیش از ۴۰ کتاب درسی پاسخگو باشند. ما تو مقاله بهترین منابع زیست کنکور به شما بهترین منابع زیست کنکور رو معرفی کرده ایم. Hibel: در مقاله اخیر 3نویسنده پیشنهاد کرد که موسسات باید از استفاده از اصطلاح مشاوره تحصیلی به مربیگری تغییر جهت دهند، زیرا “این می تواند به دانش آموزان کمک کند تا مهارت های خود را که برای موفقیت در حوزه های عمومی و خصوصی خود به آنها نیاز دارند، توسعه دهند.” نظر شما در مورد این پیشنهاد چیست؟

مشاور کنکور حضوری

بنابراین مجموعه این دو مورد در کنار هم می تواند شما را به موفقیت لازم برساند. من به طور کلی این را باور ندارم. سپس توانایی های او را صادقانه باور کنیم و در حالیکه حس احترام به خود را در او تقویت می کنیم، اعتمادش را نیز جلب کنیم. آیا میتوانید باور کنید که من لایق رسیدن به این هدف هستم یا نه؟ دانش آموز باهوش کسی است که با بهره مندی از راهنمایی ها راه مخصوص به خودش را پیدا کند. اما از دیگر ویژگیهای برترین مشاوران تحصیلی ایران و بهترین مشاوران تحصیلی کنکور میتوانیم به القای خودباوری و افزایش اعتماد به نفس در دانش آموزان اشاره کنیم .درست است که دادن امید واهی کاری غلط است، اما از طرف دیگر دادن انگیزه و صحبت هایی که باعث تهییج دانش آموز و ترغیب وی برای افزایش تلاش شود ،در این حرفه بسیار اهمیت دارد. اما سوال دیگر دانش آموزان و دانش پژوهان از برترین مشاوران کنکور ایران آن است که، آیا در دوران جمع بندی می توانیم از خلاصه نکات و تست هایی که قبلاً علامت زده ایم استفاده کنیم ؟

بهترین مشاوران کنکور ایران بهترین مشاوران کنکور پزشکی و بهترین مشاوران کنکور ریاضی و بهترین مشاوران کنکور رشته انسانی عموماً باید توانایی پیش بینی رفتار دانش آموزان خود در مقاطع مختلف سال تحصیلی را داشته باشند .به عنوان مثال مشاوران حرفهای و برجسته کنکور میدانند که ،دانشآموزان آنها در ماههای بهمن و اسفند دچار یاس و ناامیدی میشوند و ممکن است ساعات مطالعه آنها و میزان تلاش آنها کاهش یابد .همچنین برترین مشاوران کنکور ایران به خوبی میدانند که دانشآموزان در ماههای فروردین و اردیبهشت احتمالاً در پی حذف برخی ازدرروس و برخی از مباحث می باشند. دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ خراسان رضوی یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. میدانید مغز به قسمت های مختلفی تقسیم شده و بخش به بخش آن مربوط به یادگیری یک موضوع است مثلا یک خانه از مغز شما مختص یادگیری فیزیک فصل دینامیک و بخش دیگر آن مختص فصل نوسان میشود، مطالب مربوط به دینامیک دریک خانه از مغز شما قرار می گیرد و مطلب نوسان در خانه ی دیگر مغز قرار میگیرد.

مشاور کنکور در اردبیل

مونده.به نظر شما کنار گذاشتن برنامه قلم چی و تقسیم روزای باقی مونده هر درس برای فصل های مهم کار خوبیه؟ همه ی شما وقتی میخواهید شخصی را ملاقات کنید ازقبل حواستان به قرار ملاقات و ساعت ملاقات و مکانش است و برنامه ریزی میکنید تا به موقع به قرار برسید شما بااین برنامه ریزی از خود اضطراب دیر رسیدن را دور میکنید درس خواندن نیز همین است باید برایش به همین اندازه ارزش قاعل شوید، به موقع اقدام کنید و وقت شناس خوبی باشید. وقتی جی برگهای دروس مورد علاقه را با دروس دشوار مخلوط و مرور می کنیم ، انرژی که با خواندن جی برگ درس دلخواهمان می گیریم ما را به جلو هل می دهد ، هرلحظه بی خبر و مشتاقیم بدانیم جی برگ بعدی از کدام درس است،ناخودآگاه همینطور به پیش می رویم و آنقدر غرق در یادگیری می شویم که هنوز چشم برهم نزده، می بینیم درست همان درسی را هم که از آن فرار می کردیم به خوبی یادگرفته و تمام دروس را به موازات هم به پیش برده ایم.

مشاور کنکور پیج

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مشاوره ثبت نام کنکور ارشد (www.fall24.ir) وب سایت خود باشید.

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما