سندرز عزیز، آیا “اسب سیاه” جمهوریخواه خواهد بود؟!

[ad_1]

در رفتن تولسی گابارد، نماینده سابق کنگره، از حامیان چپ‌گرای برنی سندرز، اخیراً با نقش خود به سمت راست گرایش پیدا کرده است که می‌تواند به جمهوری‌خواهان کمک کند از حامیان گابارد به نفع خود استفاده کنند.

تولسی گابارد، دموکرات سابق، زمستان گذشته قبل از خروج از کنگره دو طرح را پیشنهاد کرد: ممنوعیت سقط جنین و ممنوعیت زنان تراجنسیتی در ورزش زنان. بعید بود که این دو لایحه تصویب شوند، اما پیامی را ارسال کردند: به نظر می‌رسد که برنی سندرز سابق پس از ترک کنگره محبوب، در میان حامیان راست‌گرایان مورد توجه قرار گرفته است.

حرکت او به سمت راست اکنون تقریباً کامل شده است. گابارد در نوامبر 2021 در شبکه فاکس نیوز شان هانیتی ظاهر شد و اعلام کرد که لایحه هزینه های اجتماعی حزب دموکرات، که به نام «بهتر بساز» شناخته می شود، بخشی از یک مشکل عمیق تر است. او گفت که دولت “بیش از حد قدرتمند و بسیار بزرگ شده است و این لایحه فقط اوضاع را بدتر خواهد کرد.” او چیزهایی گفت که همان استدلال کلی جمهوریخواهان آمریکایی بود. نظرات شاون هانیتی، مجری فاکس نیوز گابارد ارائه شد. هانیبال گفت که گابارد “قطعا محافظه کار” به نظر می رسد.

گابارد به ادعای هوایی هانیتی اعتراض نکرد و مجبور نبود. گابارد کیش در میان حامیان خود شخصیتی پیدا کرده است که از اعتراف به راست گرا بودن گابارد یا اینکه او اغلب مشکلی ندارد، خودداری می کنند و آن را می پذیرند. به دلیل چرخش اخیر گابارد و کناره گیری او از حل ایدئولوژی های چپ، هوادارانش او را یک «میهن پرست آمریکایی» می نامیدند.

گابارد و پیروانش با پدیده‌ای به نام «پست چپ» مرتبط هستند، گروهی از لیبرال‌ها و مترقی‌های ناراضی که غیرت راست‌گرایانه دارند اما چارچوب زبانی چپ را حفظ می‌کنند. آنها ایدئولوژی ضعیفی دارند و معتقدند که حزب دموکرات به اندازه حزب جمهوری خواه فاسد و خطرناک است.

طرفداران پرونده او تلاش کرده اند تا رونوشت واقعی این بیانیه را به صورت آنلاین در دسترس قرار دهند. طرفداران پرونده او تلاش کرده اند تا رونوشت واقعی این بیانیه را به صورت آنلاین در دسترس قرار دهند. ساختارهای قدرت نهادی در ایالات متحده او به لزوم پایان دادن به ساختار قدرت مستقر اعتقاد داشت، نه صرفاً تغییر جهت حزب دمکرات به سمت یک سیاست مترقی تر.

گابارد علیرغم حمایت از بایدن در 12 ژانویه 2020، رئیس جمهور آمریکا را به انشعاب متهم کرد و در توییتی نوشت: “بایدن قول داده است که ما را متحد کند، اما او تمام تلاش خود را می کند تا ما را از هم جدا کند.” هنگامی که حزب جمهوری خواه با آنها تماس گرفت، بسیاری این توییت را مقدمه ای برای جدایی عمومی از دموکرات های گابارد دانستند.

او پس از مناظره جو بایدن در مورد رأی سنا به لایحه دموکرات-جمهوری خواه، توییت کرد. دموکرات ها می گویند که این لایحه از دسترسی به صندوق های رای، به ویژه برای گروه های اقلیت و کم درآمد محافظت می کند.

ممکن است وسوسه شوید که به گابارد بخندید و او را شخصیتی فرعی بدانید، اما واقعیت این است که او مبنای خاصی دارد. او همچنین مشروعیت و محبوبیت فزاینده‌ای در میان راست‌گرایان به دست آورده است که می‌تواند او را به رقیب نامزد جمهوری‌خواه در سال 2024 تبدیل کند، رقیبی که می‌تواند مواضع ضد نهادی دروغینی مانند دونالد ترامپ بگیرد. حق فروش رای دهندگان در مورد جنگ و مدنی، در عین حال منافع راست افراطی را ارتقا می دهد. گابارد به عنوان یک سیاستمدار کهنه کار، نماینده سابق مجلس و مهمان مکرر فاکس نیوز، در حال تهیه خلاصه ای از موفقیت های آینده خود است، اما نه در حزب دموکرات.

گابارد از زمان ورود به واشنگتن در سال 2013، در هر دو محافل سیاسی ایالات متحده مورد حمایت قرار گرفته است. گابارد، کهنه سرباز جنگ عراق، در سال 2013 به عنوان اولین هندو وارد کنگره شد که در سیاست های محلی و ایالتی در زادگاهش هاوایی شرکت کرد. او یکی از اعضای کنگره بود و به عنوان یکی از اعضای فعال حزب شناخته می شد.

این خبرنگار در نوامبر 2015 سوژه نیویورک تایمز شد، زیرا او سیاست پرزیدنت اوباما در مورد سوریه را به چالش کشید و موضع فراحزبی خود را افشا کرد. نیویورک تایمز در مورد او نوشت: “او یک دموکرات قوی است، اما او واقعاً عمل گرا است. او به کارها می رود و آنچه را که می خواهد انجام می دهد.”

چند ماه بعد، هنگامی که گابارد از کمیته ملی دموکرات استعفا داد و از سندرز برای نامزدی ریاست جمهوری 2016 این حزب حمایت کرد، او با اشاره به “قضاوت خوب” در مورد مسائل سیاست خارجی از سندرز حمایت کرد. تصمیم گابارد او را به یک قهرمان فوری چپ و همچنین برخی از راست تبدیل کرد و حامیانش را مجبور کرد تا قبل از دفن رسمی کمپین سندرز خواستار نامزدی او شوند. در سال 2020 اعلام کنید.

گابارد از زمان عضویت در فاکس نیوز، جمهوری خواهان مسن تر (که به شبکه به شیوه سنتی و مذهبی نگاه می کنند) را نیز جذب کرده است. او در ماه سپتامبر به تاکر کارلسون گفت: «ایدئولوژی اسلامی که الهام‌بخش حملات تروریستی 11 سپتامبر به کشور ما بود، یکی از بزرگترین تهدیدهایی است که ما در این کشور و در سراسر جهان با آن روبرو هستیم. او به طور چشمگیری تهدید ناشی از ویروس کرونا را نادیده گرفت که جان میلیون ها آمریکایی را گرفت.

او در ماه اکتبر به فاکس نیوز گفت که او در مورد مهاجرت موضعی راست گرایانه داشت. . او از مشارکت گسترده در سیاست جمهوری خواهان تردیدی نداشت و در 3 نوامبر پس از پیروزی گلن یانکیز جمهوری خواه در ویرجینیا در توییتی نوشت که این رویداد نتیجه “پیروزی همه آمریکایی ها” بود زیرا او یهودستیز بود. واکسیناسیون اجباری یک حادثه جدی بود. نظریه تبار.

او نظریه چپ در مورد تدریس در مدارس را تلاشی برای تقسیم جامعه آمریکا بر اساس نژاد می دانست. وی در ادامه افزود رای دادن به یانکی رای منفی برای سلب حقوق والدین و نفی رهبران مستکبر و ناشنوا است.

وقتی گابارد به راست می‌پیچد، افرادی مانند وبلاگ‌نویس نیکو هاوس و یوتیوب‌بر ساکن فلوریدا، که به تئوری‌های برش راست افراطی علاقه‌مند هستند، به حامیان گابارد تبدیل شده‌اند. هاوس با جک پوزوبیک، روزنامه نگاری که مرکز حقوقی فقر جنوبی را اداره می کند و با جنبش ملی گرای سفیدپوست مرتبط است دوست است.

در سال 2020، مجلس نمایندگان مشتاقانه از نامزدی گابارد برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 حمایت کرد. او در گردهمایی های مبارزاتی در کالیفرنیا و نیوهمپشایر مورد ستایش قرار گرفت.

وفاداری خانه به گابارد کاهش نیافته است، زیرا او آشکارا به سمت راست متمایل شده است. او عکس ها و فیلم های گابارد را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد. اکنون به جایی رسیده است که Dore، محبوب ترین پادکست و مفسر پس از چپ، آشکارا در مورد اتحاد با راست صحبت می کند. آن پادکست در مورد بهداشت عمومی و الزامات واکسیناسیون صحبت می کند و در مورد اثربخشی واکسن ها تردید ایجاد می کند.

این پادکست نزدیک به یک میلیون عضو در یوتیوب دارد و یکی از اولین حامیان گابارد بود و آن را صدایی ضد جنگ خواند که می تواند سیستم را تکان دهد و همچنین از سوی دموکرات ها به دلیل نزدیک بودن بیش از حد به سازمان سندرز مورد انتقاد قرار گرفت.

در حالی که گابارد و متحدانش، مانند Door، بیشتر به سمت راست متمایل هستند، آنها نقطه مشترکی با افراط گرایان پیدا کرده اند که مطمئناً بر موقعیت او در این روند تأثیر می گذارد. مترقیان مستاصل و ناامید به دنبال کسی هستند که دلیل آن را از دست دادن صندلی خود در جنگ پیام رسانی را توضیح دهد. برای گابارد، دشمنان و جنایتکاران آشکار لیبرال ها و سوسیال دموکرات ها هستند. گاباردی ها پروژه سیاسی دو طیفی را متفاوت از منافع طبقه کارگر می دانند. واضح است که چپ دیگر گابارد را هدف قرار نمی دهد و حامیان خود را به حوزه انتخابیه جدید خود می کشاند.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما