سیم کارت دانشجویی همراه اول چگونه است؟ از هدایای اینترنتی تا جمعه رویایی

[ad_1]

در ابتدای سال تحصیلی جدید ، همراه اول با هدف حمایت از دانش آموزان و ارتقای هویت دیجیتالی ، سیم کارت ویژه دانشجویی را با 50 درصد تخفیف و امکانات مختلف ارائه می دهد.

در سال های اخیر ، مزایا و بسته های ارائه شده با سیم کارت خریداری شده اهمیت بیشتری یافته است. این موضوع تنها به ایران محدود نمی شود و می بینیم که اپراتورهای مختلف در سراسر جهان انواع مختلفی از خدمات و پیشنهادات جذاب را برای جذب مشتریان بیشتر ارائه کرده اند.

اپراتور همراه اول برای جلب رضایت مشتریان ، حمایت از این گروه و برداشتن گامی در جهت کاهش هزینه ارتباطات و ارتقای هویت دیجیتالی ، سیم کارت های ویژه ای را برای دانشجویان ارائه کرده است.

سیم کارت دانشجویی همراه اول از نوع اعتباری است و 20 هزار تومان قیمت دارد اما در حال حاضر با شروع سال تحصیلی جدید دانشگاه با 50 درصد تخفیف و قیمت 10 هزار تومان ارائه می شود. اما این سیم کارت چه ویژگی هایی دارد و آیا خرید آن ارزان است؟

مزایای سیم کارت دانشجویی

بسته استقبال سیم کارت دانشجویی همراه اول شامل اینترنت رایگان ، اعتبار اولیه ، تماس رایگان و تخفیف ویژه در نرخ پیامک است. همچنین با توجه به اینکه وزارت ارتباطات یک بسته اینترنتی برای دانش آموزان در نظر گرفته است ، امکان وارد نمودن سیم کارت دانشجویی در سیستم معرفی شده وجود دارد و علاوه بر طرح و هدیه همراه اول ، می توانید از مزایای این دیدار از وزارت ارتباطات

این سیم کارت دارای اعتبار اولیه 4000 تومان است که پس از اولین شارژ ، 10 هزار تومان دیگر به عنوان هدیه به اعتبار آن اضافه می شود. همچنین ، با خرید سیم کارت دانشجویی ، 1 گیگابایت اینترنت به مدت یک ماه و 4 گیگابایت اینترنت در ماه به مدت 6 ماه (مجموع 24 گیگابایت) به دانشجویان اختصاص می یابد.

از دیگر مزایای سیم کارت ویژه دانش آموزان همراه اول ، 100 دقیقه تماس رایگان با شبکه و تخفیف ویژه ارسال پیامک به شبکه دانشجویی است.

جمعه رویایی

یکی دیگر از ویژگی های این سیم کارت طرح جمعه رویایی است که به ویژه برای دانشجویانی که به دور از شهر و خانواده خود به دانشگاه می روند ، مزیت قابل توجهی دارد. مشتریان سیم کارت دانشجویی می توانند با فعال سازی رایگان طرح ، که تا پایان اسفند 1394 ادامه خواهد داشت ، از امکان تماس رایگان نامحدود با این شبکه در روز جمعه (اولین شبکه تلفن همراه و تلفن ثابت) استفاده کنند.

لازم به ذکر است که مشتریان این سیم کارت می توانند با شماره گیری کد سفارش # 44 * 10 * * برنامه Dream Friday را به صورت رایگان روی سیم کارت خود فعال کنند.

نرخ سیم کارت دانشجویی

اولین هدف از ارائه سیم کارت های ویژه به دانش آموزان کاهش هزینه های ارتباطی آنها است. بنابراین ، تمام نرخ تماس و پیامک در سیم کارت های دانشجویی شامل تخفیف های ویژه در مقایسه با نرخ های داخلی است.

نرخ دانشجویی برای مشتریان سیم کارت دانشجویی

لازم به ذکر است که معیار محاسبه هزینه تماس بر اساس ثانیه است ، به عنوان مثال ، تماس 30 ثانیه ای با سیم کارت دانشجویی 27.45 ریال هزینه خواهد داشت.

نرخ پیامک و اینترنت

نرخ تماس های بین المللی برای سیم کارت های دانشجویی همانند کارت های اعتباری است و تغییری نکرده است.

چگونه می توان سیم کارت دانشجویی خریداری کرد؟

اول از همه ، باید تاکید کرد که سیم کارت دانشجویی فقط متعلق به دانش آموزان است. هر فرد می تواند فقط یکبار از این طرح استفاده کند و در صورت خرید بیشتر امکان فعال سازی آن وجود نخواهد داشت.

دو روش برای دریافت کارت تلفن همراه ویژه دانش آموز همراه اول وجود دارد. روش اول شخصی است و باید با شناسنامه و کارت دانشجویی خود به یکی از اولین مراکز فروش و خدمات تلفن همراه در سراسر کشور مراجعه کنید. با این حال ، اگر ترجیح می دهید به دلیل شیوع کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در خانه بمانید ، می توانید این سیم کارت را از طریق اولین فروشگاه موبایل تهیه کنید که به صورت رایگان برای شما ارسال می شود.

پس از اولین بازدید از فروشگاه تلفن همراه و انتخاب سیم کارت مخصوص دانشجویی ، باید کد و شماره سیم کارت را انتخاب کرده و سپس از بین شماره نمایش داده شده ، شماره مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سپس با مطالعه شرایط و ضوابط خرید محصولات موبایل ، قرارداد را بررسی کرده و آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.

در صفحه جدید ، باید نوع فعال سازی سیم کارت دانشجویی را مشخص کنید. اگر هر اپراتوری سیم کارت دوم به نام شما دارد ، با انتخاب گزینه “Door to Door” ، نیازی به مراجعه به مراکز فروش اولین تلفن همراه نخواهید داشت. پس از آن ، برای ادامه ثبت نام و تسویه حساب ، ابتدا باید به فروشگاه تلفن همراه دسترسی پیدا کنید.

در این مرحله باید شماره تلفن را به نام خود وارد کرده و پس از دریافت رمز یکبار مصرف و وارد کردن آن ، به مرحله بعدی بروید.

در صفحه جدید باید اطلاعات ثبت نام خود مانند نام و نام خانوادگی ، شماره ملی ، شهر و نشانی محل سکونت و … را وارد کرده و سپس گزینه “ثبت اطلاعات و ادامه خرید” را انتخاب کنید.

در مرحله بعد ، باید آدرس مورد نظر برای دریافت سیم کارت را وارد کنید.

با بررسی سفارش خود مانند شماره سیم کارت ، نوع فعال سازی و آدرس محل تحویل ، می توانید با مراجعه به مرحله تسویه حساب از طریق درگاه اینترنتی سفارش خود را نهایی کرده و تا سقف 10 هزار تومان پرداخت کنید.

لطفا توجه داشته باشید که سفارش شما ظرف 3 تا 5 روز کاری ارسال می شود.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما