فاش شدن اولین تصاویر از خودروهای اپل

[ad_1]

در رفتن شایعات زیادی در مورد اولین خودروی اپل که گفته می شود یک خودروی خودران است شنیده اید، اما اخیرا تصاویری از این خودرو منتشر شده که ادعا می شود با استفاده از اسناد ثبت اختراع این خودرو ساخته شده است.

به گزارش فرارو، طبق آخرین گزارش ها، می دانیم که اپل چارچوب زمانی خاص خود را برای ارسال پروژه دارد تیتان تشدید شده است. برای کسانی که با این پروژه آشنایی ندارند، این طرح برای خودروی خودران اپل است و این شرکت اکنون امیدوار است این خودرو را در سال 2025 عرضه کند. در حالی که اپل به صراحت اعلام کرده است که قصد دارد این خودرو را به صورت کاملا اتوماتیک عرضه کند، شواهد جدید نشان می دهد که اولین نسخه از این خودرو دارای فرمان پدالی نیز خواهد بود. شرکت انگلیسی طراحی خودرو وانرام با انتشار این رندرها، برداشت جدید ما از خودروهای اپل شکل می‌گیرد.

اینکه شرکت انگلیسی این تصاویر جدید را منتشر کرده است به این معنی نیست که این شرکت توانسته طراحی نهایی خودروی اپل را ثابت کند، بلکه این ارائه ها بر اساس اسناد ثبت اختراع اپل است و این احتمال وجود دارد که برداشت از کالاهای اپل باشد. در اسناد مختلف ذکر شده است. برخی از ویژگی‌های مبتنی بر حق ثبت اختراع اپل شامل چیدمان صندلی‌های داخلی است که به آنها امکان چرخش را می‌دهد، استفاده از دستیار دیجیتالی سیری، “درهای لولایی” با لولاهای عقب، و داشبورد / صفحه ناوبری قابل تنظیم. دستگیره های در قابل جمع شدن هستند و شبیه دکمه های آیفون هستند.

طراحی روی شیشه جلو شبیه دایره تبلت مک پرو است و لوگوی درخشان اپل که در مک بوک ها می بینیم. سفید مات اگر با رنگ آشنا هستید، اپل این رنگ را با آیفون 4 در سال 2010 معرفی کرد. با این حال، ساخت تیم فروش و خدمات برای خودرو با ساخت تیمی برای گوشی هایی که در آینده نزدیک، 2025 وارد بازار خواهند شد، بسیار متفاوت است.

در چنین سناریویی، اپل بسیاری از مدیران ارشد پروژه Titan را از دست می دهد. اپل اخیرا مایکل شاک واچ، مدیرعامل اپل کار را از دست داد. مدیر اجرایی سابق که در سال 2019 پس از ترک تسلا به اپل پیوست، اخیراً این شرکت را برای استارت‌آپی ترک کرده است که یک تاکسی هوایی برقی می‌سازد. اپل پس از این حادثه کریستوفر مور، یکی از مدیران سابق تسلا را به تیم اضافه کرد، اما چند روز پیش، سه مهندس ارشد، از جمله مهندس ارشد سیستم های رادار، اریک راجرز، و مدیر ارشد مهندسی گروه سیستم ها، به تیم اضافه شدند. باتری تیم از شرکت خارج شد.

سومین عضو سابق تیم Apple Car که به Archer Aviation ملحق شده است، Stephen Spatter، رئیس سابق مهندسی سخت افزار Apple Car است. در حالی که عموم مردم ماشین اپل را یک پروژه نسبتا جدید می دانند، اپل بیش از هفت سال است که روی آن کار می کند. از رقبای آن در این تجارت می توان به تسلا و فولکس واگن اشاره کرد که هر دو به سرعت در حال توسعه خودروهای خودران هستند.

با این حال اسناد ثبت اختراع اپل و تصویری که به تازگی ارائه شده نشان می دهد که اپل عجله ای برای معرفی خودروهای کاملاً خودران ندارد به همین دلیل قصد دارند اولین سری از خودروهای اپل را با فرمان و پدال عرضه کنند. از سوی دیگر خودروی جدید با وجود الهام گرفتن از محصولات اپل، همچنان چندان جذاب به نظر نمی رسد. این ممکن است به این دلیل باشد که سازندگان جزئیات موجود در اسناد ثبت اختراع را متفاوت تفسیر می کنند. اما اپل پال علاوه بر رقبای جدی، علاوه بر در نظر گرفتن برنامه هایی برای معرفی اولین خودروی خود، باید به این نکته نیز توجه کند که موفقیت تجاری این خودرو ارتباط مستقیمی با طراحی آن دارد; البته اپل این را می داند.

تصویر مفهومی از اولین خودروی اپل

فاش شدن اولین تصاویر از خودروهای اپل

فاش شدن اولین تصاویر از خودروهای اپل

فاش شدن اولین تصاویر از خودروهای اپل

فاش شدن اولین تصاویر از خودروهای اپل

فاش شدن اولین تصاویر از خودروهای اپل

منبع: phonearena

ترجمه: مصطفی جرفی-فرارو

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما