مسی هم بود ؛ ریشه همه مشکلات بارسلونا!

[ad_1]

در فوتبال همه آزادند که نظرات خود را بیان کنند. هر سوپراستاری را نقد و زیر سوال ببرید. کافی است آنچه را که او سال گذشته در مورد خطرات لیونل مسی و حضورش در بارسلونا بیان کرد ، به خاطر بیاوریم.

درست است که بسیاری از انتقادات و نظرات از طرف وکیل مخالف بود ، اما واقعیت این است که تعداد کمی از طرفداران و حتی اعضای رسمی با او موافق هستند.

او گفت که بهتر است یک چرخه جدید در Bar सा a در اسرع وقت بدون مسی شروع شود. این بهترین تصمیم برای فروش به لیونل مسی است و حملات زمانی بالا گرفت که فوق ستاره با ارسال بوروفکس در تابستان 2020 درخواست طلاق کرد.

از این نظر ، مهمترین و تأثیرگذارترین بازیکن تاریخ بارسلونا که تمام برنامه های هجومی این تیم را پشت سر گذاشت ، که سالانه 40 تا 50 گل را تضمین می کرد و پاس گل های زیادی می داد ، بازیکن بزرگی در بارسلونا بود. به بازیکنی که نمی دوید خوب دفاع نمی کرد و به مدافعان کمک نمی کرد. اما اکنون البته تیم رونالد کمون به بهترین شکل ممکن دفاع می کند.

گفته می شد که لیونل مسی مانع ظهور و شکوفایی استعداد بازیکنان جوان بارسا می شود. اینکه همه در خدمت مسی بودند و باید توپ را به او می دادند. به عبارت دیگر ، مسی بازیکنان اطراف خود را به بازیکنان معمولی تبدیل کرد. البته اکنون و در غیاب مسی ، همه آنها یک قدم به جلو برداشته اند و در موقعیت خود بهترین های جهان هستند. می توانید از جوردی آلبا بپرسید که با مسی بازیکن خوبی بود یا حالا بدون مسی.

یک روز قبل از دیدار بارسلونا با بنفیکا در لیسبون ، لیونل مسی با دریافت سه گل و زدن یک شوت مقابل سیتی جهان را شوکه کرد.

اولین گل نابغه آرژانتینی با پیراهن PSG در پارک دو پرنس. یک حرکت عالی از لئو که از وسط زمین شروع شد و با کیلیان امباپه ، یک گل مسی و ویژگی خاص خودش ، بعد از یکی دو گل به گل رسید.

مقابل سیتی ، یکی از بهترین بازیهای مسی در سالهای اخیر را شاهد بودیم. مطمئناً بسیاری از طرفداران بارسلونا رویای گل مسی را در سر می پروراندند و جایگزین کیلیان امباپه ، لوئیس سوارز و حتی پدرو رودریگز شدند. برخی حتی ژاوی و اینیستا را تصور می کردند ، وقتی چنین پاس را در بهترین بارسلونا در تاریخ به مسی دادند.

دوران خوشی که به زودی به پایان رسید. بیشتر اوقات چیزی داریم که قدر آن را نمی دانیم و بارسلونا غیبت مسی را بیش از هر زمان دیگری و با تمام وجودش احساس می کند.

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما