قیمت حلزون های عجیب خانگی

[ad_1]

فرارو- فراوانی و زیبایی با ارزش ترین و زیباترین چیزهای دنیاست. اما بررسی آگهی های منتشر شده در پلتفرم های خرید و فروش آنلاین نشان می دهد که برخی از حلزون ها با قیمت های چند میلیونی هم مصرف می کنند، اما مصرف آنها پزشکی و زیبایی نیست و در واقع حیوان خانگی هستند. قیمت برای هزاران نفر یکسان است.

به گزارش فارورو ، زیباترین صنعت جمهوری قزاقستان این حلزون‌ها بیشتر از گونه‌های آچاتینا، اسکارگو و فولیکا هستند.

یک آگهی دهنده که در عبدالله آباد تهران سکونت دارد، برای فروش 20 عدد حلزون تخم ریز و درشت آچاتینا و فولیکا، قیمت یک میلیون و 700 هزار تومان را پیشنهاد می کند. او گفته که 4 عدد حلزون اچاتینا فولیکا تخم مرز و عدد حلزون 6 6 10 سانتی و عدد حلزون بچه به همراه غذای مکمل و جا همگی باهم یک میلیون و هفتصد هزار به فروش میرسد.

فروشنده دیگری که آگهی خود را در میدان حر تهران منتشر کرده است، برای فروش یک مجموعه حلزون شامل 22 عدد حلزون آچاتینو مولد و پیش مولد، 6 عدد حلزون اسکارگو مولد وتعدادی لارو، مبلغ 4 میلیون تومان و 900 هزار را تعیین کرده است.

یک پرورش دهنده حلزون طبی همکه ساکن شهر اصفهان است، توضیحات او گفته است که شش عدد حلزون آچاتینا به طول های 8 و 9 و 10 سانتی متر که مولد هستند و هر چند ماه یکبار تخم ریزی می کنند را به قیمت هر عدد 85 هزار تومان به فروش میرسانند.

او گفته است که اگر هر شش حلزون را بخرید تخفیف داده می شود و یک بسته پودر خوراکی و یک پودر ضد عفونی کننده مناسب حلزون تراپی هم رایگان ارسال می کند. همین امر در مورد تجارت الکترونیک نیز صدق می کند.

همین امر در مورد خودشیفتگی، خودشیفتگی و خودشیفتگی صدق می کند. او نوشته است که حلزون ها پوستی را کم می کند. باعث بهبود تیرگی، دورت و لکه های پوست می شود. رشد نیروهای مسلح در حال افزایش است. سلول‌های آسیب دیده پوست را حل می‌کند و باعث ایجاد سلول‌های جدید و سالم می‌شود. در حقیقت کلاژن حلزون باعث ایجاد پوست می شود. جایی برای آب گرم و آب گرم و آب گرم نیست.

قیمت های عجیب برای حلزون های خانگی

حلزونهایی که حیوانات خانگی هستند!

تفاوت خرید و فروش انواع جواهرات چیست تفاوت خرید و فروش انواع جواهرات چیست؟ جذابیت این است که بدانید زیباترین و زیباترین دنیا چیست.

ک آگهی که تحت عنوان فروش “جفت حلزون آفیرقایی پیکر مولد بزرگ آلبینو با هم” منتشر شده است. عیبی ندارد: حیوان عیب ندارد، حیوان اشکال ندارد. کن یکی که لاک اش کرم هست حدودا ۱۲ سانت و اون یکی حدودا ۱۰ سانت هست. بزرگ شده اند. جای کافی ندارم. میخواهم بچه های آن ها را نگه دارم. پ پ د د س س و و و. و و… و و ه و و د و و و و و و و و و و و د و د و د و ن و د ن

یک آگهی دهنده که سکن شهرری در استان تهران است و برای فروش حلزون آفریقایی غول پیکر خود آگهی منتشر کرده است، او قیمتی برای حلزون اعلام نکرده و تنها گفته است که جای کافی برای نگهداری آنها ندارد.

زمانی که او هفت ساله بود. می‌پرسم که این حلزون‌ها چیست؟ قیمتی هم اعلام نکرده بود ؟! بعد از ده دقیقه می توانید از همان ابزار و وسایل استفاده کنید و هزینه آن بسیار بیشتر می شود. بعد می‌گوید که این حلزون‌ها را نمی‌دهند. تخم گردان هستند و بعدها می‌توان بچه‌های شان را با قیمت مناسب فروخت.

می‌گویم پس چرا این کار را نمی‌کنید و حلزون‌ها را می‌فروشید کارهای زیادی وجود دارد که می توان برای بهبود کیفیت زندگی انجام داد.

قیمت های عجیب برای حلزون های خانگی

قیمت حلزونهای خانگی چند؟

از آغاز قرن بیستم، شما از آن زمان تاکنون هفت برابر رشد کرده اید. با ارزش ترین پاسخ چیست؟ ک قیمتی که به تفاهم برسیم. اولاً ارزش منصفانه این است که بخورید بخورید.

قیمت همان قیمت فروش است و در صورت معقول بودن قیمت همان قیمت خواهد بود. می‌گوید: سه میلیون تومان برای فت شان خوب است؟ می‌گویم برای هر کدام یک میلیون و پانصد هزار تومان؟ بعد از یک دقیقه سکوت می‌کنم. پاسخ می‌دهد که این‌ها نایاب هستند و می‌توانید با حلزون‌های صد هزار تامانی تابینید کنید.

می‌گویم مثلاً چه تفاوتی دارند؟ فکر میکنم شما گرانتر از هم قیمت داده اید. می‌گوید قیمت حلزون‌های آفریقایی بزرگ را زیبایی لاک و رنگ پوست و سن آن‌ها تعیین می‌کند. حلزون‌های من ازهر نظر کمیاب هستند و می‌توان از افراد متخصص سوال بورسید.

تفاوتی بین قیمت و قیمت این محصول وجود ندارد. اما ارزش پول در دنیای پول چیست؟ارزش پول در دنیای پول چیست؟ تعداد حلزونهای خانگی که با این سطح قیمتی فروخته می شوند، خیلی زیاد نیستند و آگهی دهندگان آنها کمیاب بودن و خاص بودن حلزونها را علت قیمت بالای آنها معرفی می کنند.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما